VI REISER SAMMEN

Categories Reise

Akkurat nå er Martine og Isabelle på besøk hos meg for å planlegge en reise vi skal på sammen om noen uker. Hvor vi reiser vil være hemmelighet i noen uker til, men jeg tror dere vil like destinasjonen vår. Personlig elsker jeg å lese blogger som er ute å reiser, det er så mye gøyere enn å se kjedelige outfits fra gatene her i Oslo. Det gjør også noe med humøret å se på fine feriebilder, er dere ikke enige? 

Martine, Isabelle og jeg har ikke vært på “ferie” sammen siden Mexico, så jeg gleder meg til en tur som ikke omhandler taktikk, drama og spill, haha. Denne gangen skal vi bare kose oss, feste og ha det skikkelig gøy sammen. Det beste er å reise med andre bloggere, for det er faktisk ganske kjipt å være den vennen som “bare må ta bilde her” eller “må bare skrive dette innlegget før vi drar”. Jeg kan i alle fall love gode innlegg og fine bilder, GLED DERE <3 

En liten Funfact om Martine og meg. Jeg er en sånn person som elsker å ordne til jentevors. D.v.s mat, snacks og drikke. Martine derimot er en sånn person som bare vil drikke, noe som har skapt en veldig morsom intern greie mellom oss. Hver gang det skal være vors hjemme hos Andrea og meg pleier jeg alltid å si “Skal jeg lage noe mat” og Martine har alltid vært sånn “neinei, ikke mat”. Etter x-antall forsøk har jeg gitt opp med å prøve å servere Martine mat, da hun alltid takker nei. Hun drar heller midt under festen for å spise på restaurant, som hun gjorde på bursdagen min, haha. Jeg så det var noen som mente at jeg inviterte Newa i bursdagen min for å få billigere mat på Sumo, synd jeg ikke ble med de da ://

9 kommentarer

9 thoughts on “VI REISER SAMMEN

  1. Så hyggelig 💕det fortjener dere!
    Kan bekrefte at Sofie ikke ble med meg på Sumo.
    Jeg ble invitert fordi jeg og Sofie er venner. Hun er herlig menneske, så slutt å finn på minste lille tingen for å bare hate på henne..
    Men i fremtiden skal hun være med meg på sumo og ettersom jeg jobber der, så tror jeg det er selvfølge at man får rabatt 💁🏽‍♀️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *