UKENS SPØRSMÅL / FORHOLD, BLOGG-NORGE OG PH

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly


Blazer. HER / Bukse. HER

Hvilke andre bloggere har du kontakt med? 
Martine Lunde, Isabelle, Andrea, Anne Brith, Stina og Isabel

Er du og Morten bare venner nå? 
Vi er ikke bare venner nei. Dere skal få svar på alt dere lurer på når vi føler for å snakke om det, dere må nesten bare være tålmodig. 

Hva er favorittbutikken din? 
Godt spørsmål.. Jeg tror faktisk ikke jeg har en favorittbutikk utenom Jummy Heaven, haha. Jeg handler mesteparten av klærne mine på Nelly 🙂

Hva synes du om det som skjedde på parsermonien på torsdag?
Etter å ha vært med på PH selv så er det veldig vanskelig å ta stilling til slike ting da mye klippes bort og det er veldig mye man ikke får med seg. MEN jeg ville aldri gjort det mot en av mine beste venninner der inne, selv om det er et spill. Jeg synes også det er veldig kjipt at Isabel røyk ut, for det er jo hun som står for mesteparten av showet der inne. Jeg klarer liksom ikke å se for meg at noen andre kan ta den plassen. Vi får krysse fingrene for at Isabel sjekker inn igjen 😀 

Når skal du møte Morten? 
Vi har møttes. 

Hvordan har du det? 
Alt er bra med meg, takk som spør <3


Lignende body. HER

Hvor kjøper du bodyene dine?
Veldig forskjellig, men Bikbok, Cubus, H&M og Nelly. 

Har du operert underlivet ditt?
Nei, det har jeg ikke. Er dette liksom en snakkis? haha 

Hvorfor var du og Morten på samme bursdagsfest?
Vi begge ble invitert? 🙂

Hva synes du om leiligheten dere var på visning på her om dagen?
Den var veldig fin, men det ene soverommet var nok dessverre alt for lite. Det er ingen av oss som ønsker å bo på et så lite rom.  

Bor du sammen med Andrea?
Ja, det gjør jeg. 

Liker du fortsatt Morten? 
Vet ikke hva du legger i spørsmålet, men jeg liker Morten ja. 

Vet du hvem som vinner PH?
Yes, i do 😉

Hvor gammel var du da du tok silikon?
Jeg husker faktisk ikke. 18-19 år, haha. 

Hvordan vasker dere klær på PH?
Vi har vaskedamer som vasker klærne våre hver dag, skikkelig luksus. 

Funker vippeserumet fra Komorebi? 
Ja, jeg elsker det. Jeg bruker det alltid de gangene jeg ikke har vippeextensions også bruker jeg det på bryna mine. Du finner det HER

Hvor gammel er du?
Jeg ble akkurat 23 år. 

Når hadde du sex sist?
Spør du meg så spør jeg deg, for det husker jeg ikke, haha. 

20 kommentarer

20 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL / FORHOLD, BLOGG-NORGE OG PH

  1. Hvor tok du silikon? Var det vondt? Kan du lage ett innlegg om det? Jeg er lurer veldig mye pga jeg skal selv snart legge meg under kniven..

  2. Det er tydelig at du og Morten har slått opp, han legger jo alltid ut på mystory sangen gods plan

  3. Så fine svar! Husk at du er fantastisk uansett hva andre sier!! Ha en fin helg og kos deg masse❤️

  4. Hva sier dere til venner og familie mens dere er vekke i sånn 2mnd for å spille inn ph i Mexico?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *