DU KLER DEG SOM EN PROSTITUERT

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly


Body. HER / Bukse. HER / Sko. HER

Jeg husker at Martine la ut bilde med denne bodyen for en god stund tilbake og det sykeste var at hun fikk masse hat for at hun kledde seg som en hore? EN HORE? Jeg gleder meg virkelig til den dagen enkelte mennesker lærer hva en hore eller rettere sagt en prostituert er. Man selger ikke kroppen sin for penger på grunn av at man bruker en topp som viser kløft, skjerp dere folkens. 

Jeg må forresten bare beklage dårlig blogging, men jeg har rett og slett ikke hatt tid eller energi de siste dagene. I morgen reiser jeg tilbake til Oslo og da lover jeg at bloggingen vil være tilbake til normalt. Jeg skal ta meg tid til å svare på alle kommentarene deres imorgen også, så jeg håper dere klarer å være tålmodig litt til <3 Nå skal jeg betale litt regninger, så skal vi ta oss en tur på solsiden for å nyte det fine været vi har i Trondheim akkurat nå. Vi snakkes i morgen dere, ha en fin helg ♥

26 kommentarer

26 thoughts on “DU KLER DEG SOM EN PROSTITUERT

  1. Hore har fått en litt annen betydning nå da. Ei som klær seg lettkledd eller ligger rundt er ei hore. Er langt i fra enig med den definisjonen. Men slik det blir sett på som nå:// veldig fin body da!

  2. Visst du ikke ser det selv,åpne øynene dine enda mer
    så ser du at d er rett før puppene dine faller ut..
    Nei er ikke rart folk sikkert ropte hore etter deg med den
    toppen…Ha en fin helg👌🏻

  3. Jeg er 100% for at folk skal kunne kle seg som de vil, og har generelt ingenting imot litt kløft, men akkurat den bodyen der er faktisk litt i aller drøyeste laget, selv for meg.

  4. Å kalle noen hore er ikke greit, men ordet blir visst brukt annerledes nå enn før i tiden. Ekstremt lav terskel for å kalle noen for det, har jeg skjønt.
    Det antrekket der var ikke særlig flatterende da. Det ser ut som hele greia har sunket nedover og snart er på vei mot bakken 😬

  5. Syntes bodyen viser litt for mye kløft, men syntes uansett ikke folk skal si eller skrive hore. Man er ikke en hore fordi du har noen klær som viser litt mye hud. Man burde få kle seg sånn som man vil, uten at folk skal kalle deg en hore.

  6. Jeg er enig at at man må slutte å kalle jenter som kler seg litt dristig for hore.. men jeg må også si meg enig i at den bodyen er svært lite flatterende…. du er en nydelig jente, men den der tror jeg ingen kler….

  7. De sier ikke at du ER en hore, de sier at du ser UT som en hore/prostituert. Google hvordan de kler seg – veldig likt dette antrekket. “Skjerp deg” selv.

  8. “Man selger ikke kroppen sin for penger på grunn av at man bruker en topp som viser kløft, skjerp dere folkens. ”
    I følge det du skriver så er det ingen som kalte hun en hore, men at hun går kledd som en hore. Ingen har sagt man selger kroppen sin om man går kledd som en hore.
    Bruker man klær som prostituerte bruker, har man vel teknisk sett kledd seg som en hore.

  9. ..- Hva med å holde seg for god til negative kommentarer om folks utseende i det hele tatt!?..
    [Liker du ikke bildene som vises på en blogg, -skroll forbi, el klikk deg ut]

  10. Herregud nå må dere skjerpe dere folkens! Ei jente som ligger rundt er ei hore? Øøø? Nei…. så vist ei jente ligger med 2 Gutter på ei helg, ikke får ho betalt for dette, er ho da ei hore? Trodde horer fikk betalt når de hadde sex? 🤔 vist gutter ligger rundt da, hva er du for noe da? Manne-hore?🤔

  11. Det antrekket var ikke særlig fint.. og som en kommentar over her: du er ingen bore, men du klarer svært fint å kle deg som en.
    Og et lite tips: hvis du blender ut tuppen foran på øyenbrynene dine, så blir de ikke så skarpe, og ser ikke så fake ut. Akkurat nå ser det ut som de er påtegna med tusj.

  12. Er det mulig?! Jeg mener folk sier slikt pga de har dårlig selvtillit og sjalu pga mulig de ikke har kropp til en slik body. Du og martine + Isabell ser smashing ut med den bodyen. Jeg har allerede bestilt denne bodyen fra nelly, og gleder meg til å bruke den! Jeg har småe bryst, men fuck det! Jeg gleder meg 🙌🏼💃🏼

  13. Haha spurte Sofie om deres meninger om den bodyen? Om den kledde hun, eller om den var flatterende? Folk ovenfor påstår at de mener folk skal gå i hva de vil «men at det ble i det drøyeste laget», jamen da motsier jo du seg selv da. Folk slenger ut «tips» om utseende og klesstil i hytt og pine uten at noen har spurt om det, men mener at «folk skal få være den de er», blir helt oppgitt 🙄

  14. Du skriver jo at du har pause i fra sex pga vaginisme, men jeg lurer på… Blir du ikke seksuelt frustrert av å gå uten da du tilbringer mye tid sammen med partneren din selvom dere har hatt en liten pause nå:) Tenker når dere har gått en stund uten å være med hverandre og da først er med hverandre, er det ikke vanskelig å la være selvom du må, noe som er forståelig siden sex er jo ikke digg når det er vondt:) Håper du skjønner spørsmålet haha.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *