BILDENE DERE ALDRI HAR SETT

Categories Personlig

Akkurat når dette bildet ble tatt husker jeg ikke, men som dere ser så var det på den tiden der Snapchat hadde nedtelling på bildene. Mange av dere som leser bloggen min fikk kanskje aldri oppleve den aller første Snapchaten? Shiit… nå følte jeg meg gammel 🙁 haha

Okei, dette er faktisk det STYGGESTE bildet dere noen gang vil se av meg. Jeg vet ikke hva som er verst av 15 kilo mascara, piercing eller snusen jeg har under leppa? Noen ganger skulle jeg ønske at dere hadde fulgt med siden ungdomstiden min, for jeg tror det er få mennesker som har vært gjennom så mange forandringer som det jeg har vært. PS; NEI jeg har aldri snust før, vi skulle bare ta et bilde av meg med snus for å være kul sikkert, don’t know. 

Var ikke sponset av Brun og Blid på denne tiden nei xD XP

Her hadde jeg akkurat blitt 18-år og var på bursdagsfest i Drammen, wuuhuu!! #browgoals?

Et tappert forsøk på inspobilder <3 Ting har forandret seg siden 2011 til 2018? hehe 

No words needed

8 kommentarer

8 thoughts on “BILDENE DERE ALDRI HAR SETT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *