RARE TING SOM IRRITERER MEG

Categories Personlig

👎 Mennesker som er mer sta enn meg. Det er ingen hemmelighet at jeg ELSKER å få viljen min og at jeg gjerne står på mitt helt til den andre gir seg, sånn er livet som drittunge, haha. Det er derfor veldig irriterende å møte mennesker som er mer sta enn meg, for jeg liker absolutt ikke å få motstand. Det morsomme er at jeg kun har funnet venner som er helt lik meg, så dere kan tro vi diskuterer lenge før noen gir seg. Det er vel egentlig bare bra, for det er viktig å få litt motstand når man tror man styrer verden. Er dere ikke enig?

Et lite eksempel. Martine, Ine og jeg dro til drammen for en uke siden. Ine ville kjøre til Drammen, noe som var helt greit da jeg ikke følte meg helt OK etter 17.mai. Jeg angret noen minutter senere da jeg ble helt svett av at hun kjørte feil fem ganger. Som dere sikkert forstår så er ikke kartlesing en av Ine’s sterke sider. Jeg ville derfor kjøre hjem, noe Ine absolutt ikke hadde tenkt å godta. Vi sto derfor en stund å diskuterte til hun begynte å dra frem bilsyk-kortet. Hun kunne IKKE sitte i baksetet for da begynte hun å spy med engang. Jeg ga meg derfor, selv om jeg stusset litt på at alle de gangen Ine og jeg hadde tatt taxi der hun alltid sitter bak uten å spy, HAHHA DIN DUST! Jeg gleder meg til vi skal til L.A og hun skal sitte å diskutere med Ubersjåføren at hun MÅ kjøre bilen hans for å ikke spy, haha. 

👎Når noen ringer meg. Er det noe jeg virkelig hater så er det å snakke i telefonen, det er derfor sjukt irriterende hver gang den ringer. Jeg grøsser nesten i det jeg forstår at noen prøver å få tak i meg

👎 De som bruker et halvt år på å svare. Det er litt ironisk at jeg tar med dette punktet, for jeg er selv en av de som er ekstremt dårlig til å svare. Jeg vet at jeg ikke kan irritere meg over noe jeg gjør selv, men så dobbeltmoralsk som jeg er så gjør jeg det likevel, haha. Isabel Raad er kanskje er nok den vennen jeg har som er dårligst til å svare, her snakker vi dager og ikke timer. 

👎Når mennesker spør meg om personlige ting. Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere dette spørsmålet, for vanligvis har jeg ikke noen problemer med å snakke om personlige ting. Jeg er en åpen bok, så her kan man få svar på det meste. Likevel har jeg noen dager der jeg absolutt ikke ønsker å snakke om noe personlig og da blir jeg faktisk irritert om noen spør meg, dramaqueeeen. 

👎Fulle mennesker. Er det noe jeg vet så er det at jeg er verdens mest irriterende menneske om jeg har drukket alkohol, LIKEVEL TAKLER JEG IKKE FULLE MENNESKER OM JEG ER EDRU SELV, haha. Morten var så full på 17.mai at jeg vurderte å sove hjemme da jeg egentlig ikke orket fulle-Morten. Jeg tok meg heldigvis i det da stakkars Morten har måtte håndtere fulle-Sofie så mange ganger. uuups…

14 kommentarer

14 thoughts on “RARE TING SOM IRRITERER MEG

  1. Er du, Martine J osv mye på Tise? Dere har jo brukere der, men får liksom ikke svar:/ (iallfall av Martine)😕😕

  2. Hørte rykter om at du var grunnen til at Martine Lunde har sluttet og blogge ? Siden du kritiserte bloggen hennes så mye..

  3. Eg tror det er bare noen som vil lage rykter. Ikke bry deg. Eg støtter seg uansett. Det var skikkeligt koseligt å høre at Det går bedre med deg å Morten. Ønsker dere all lykke i framtiden
    Klem.

  4. Hei, kjære deg.
    Det er ikke noe rart du har dårlig selvbilde, hvis det du hater ved andre er personlighetstrekk du selv har. lær å elsk deg selv, og ikke spill offer ubevisst. lykke til på veien <3

  5. Hvor er toppen fra? Sinnsykt fin! 💗 har en bukse jeg tror den vil passe utmerket til! 😍💋

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *