EN ENSOM DAG

Categories Personlig


Jeg har funnet nesten helt identisk sett fra NIKE!!! Genser. HER / Bukse. HER

I dag har jeg hatt en skikkelig ensom dag her i Oslo. Jeg skulle som sagt til Tønsberg for å besøke min beste venninne, men jeg fant fort ut at tiden ikke strekker til. Jeg har masse jobb jeg må få unnagjort før jeg reiser, så i dag måtte jeg derfor prioritere noe så kjedelig som å sitte foran pcen en hel dag. Planen var egentlig hyttetur og grilling, så det sier seg vel kanskje selv at det var et kjipt valg å ta. Det er uansett ikke sååå synd på meg, for det er bare to dager til jeg REISER TIL LOS ANGELES. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye jeg gleder meg til å komme til å komme tilbake til “hjembyen” min, hehe. Jeg får bare krysse fingrene for at Isabel og Ine blir like frelst som meg og Isabelle. Da kan jeg love dere at det blir et par turer til Los Angeles fremover. 

Som dere vet så har jeg en dårlig uvane med å nettshoppe hver gang jeg kjeder meg, så her har dere noen av godsakene jeg har bestilt meg. 


Veske. HER / HER / HER


Cardigan. HER / Jumpsuit. HER / Kjole. HER

Nelly har forresten opptil 50% rabatt på masse klær. KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET <3

6 kommentarer

6 thoughts on “EN ENSOM DAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *