EGGSLUT

Categories Reise

EGGSLUT

I går var vi å spiste frokost på Eggslut, som btw hadde helt amazing mat. Dere må virkelig dra hit om dere skal til Los Angeles, jeg kan garantere at du vil elske maten. Ikke bare er maten god, den er også laget for Instagram-bilder. Navnet i seg selv er jo også ganske morsomt, only in America, haha. Etter vi hadde spist frokost reiste vi til The Grove som er et utendørs kjøpesenter. Personlig synes ikke jeg shoppingen i Los Angeles er så god, men der har de blant annet Top Shop og Sephora. 

I dag er planen å dra en tur til Santa Monica om været blir bedre, for akkurat nå er det ganske overskyet. I dag skal jeg bare ta det helt rolig og få blogget en del innlegg til dere. Jeg kjenner at jeg begynner å bli litt gammel for denne festingen, så nå må jeg slappe av. I morgen skal vi ut igjen da blant annet Tyga skal ferie bursdagen sin på The Avenue. Jeg krysser fingre og tær for at det er litt flere kjendiser der, sånn at jeg kanskje møter Justin Bieber <3 <3 Jeg kan egentlig ikke se for meg at Justin henger med Tyga, men det er lov til å håpe, haha. 

7 kommentarer

7 thoughts on “EGGSLUT

  1. Hvorfor dro dere uten Isabelle? Hun har skrevet på bloggen sik at hun trodde hun skulle være med dere, men sånn ble det plutselig ikke?

  2. Anonym: Hei.

    Vi er voksne mennesker og gode venner, så det å utestenge noen er ikke en case engang. Det er ikke slikt at noen av oss blir utestengt for at de ikke er like mye med på Snap 🙂

  3. Litt nysgjerrig på hva du synes mangler når det kommer til shopping i LA? Mulig du bør vurdere muligheten for at det er du som ikke har sett alt…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *