EN OPPDATERING FRA TROMSØ

Categories Reise

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Lignende shorts. HER / Lignende topp. HER

I går dro Morten og jeg en liten tur inn til byen for å handle et par småting jeg trengte. Jeg følte meg som en ekte guide der jeg gikk rundt å fortalte Morten om byen. Personlig kan jeg ikke forstå hvorfor turister orker å reise hele veien hit, for utenom naturen så er ikke akkurat Tromsø en vakker by. Jeg har derfor bestemt meg for at det ikke er vits i å vise Morten selveste byen, men heller naturen vi har rundt her. Vi skal derfor på Sommarøy i dag, så er planen å gå opp trappene til fjellheisen imorgen. Vi har en til treningsvideo som må spilles inn, så det var derfor viktig å være kreativ. 

Aprops video, Morten og jeg var innom Sweet Heart å kjøpte inn masse godteri som vi spiste da vi var ung 😉 hehe neida joda. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg angster over alderen min, på riktig. MEEEN NOK SNAKK OM DET! Vi skal i alle fall spille inn en videoblogg der vi tester godteri vi spiste for mange år siden, det tror jeg kan bli veldig morsomt. Vi skal spille den inn i kveld, så jeg skal prøve å få den redigert så fort som overhodet mulig. Det kommer en video senere i dag, så det er bare å følge med 😀 

ooog til alle dere som har lurt på hva jeg kjøpte på Louis Vuitton…

Jeg kunne dessverre ikke si noe før nå, da jeg kjøpte gave til mamma <3  Dere skulle sett reaksjonen hennes, haha.

10 kommentarer

10 thoughts on “EN OPPDATERING FRA TROMSØ

  1. Dette er for å lysne dagene dine i denne tunge måneden: Du må vite at du er perfekt uansett hvordan du er, vi forstår om du har det tungt å må ha noen pauser fra sosiale medier for å puste av å til, det må vi alle. Du har mange lesere & fans som heier på deg, som støtter deg. Det er selvfølgelig alltid noen som skal prøve å rakke noen ned med kommentarer, men man er verdt så mye mere enn de som slenger kommentarene. Du er et perfekt eksemplar av et menneske, du er deg selv og du bryr deg om andre, du bruker tid i jobben du gjør samtidig som du har det gøy med venner. Håper tiden i denne måneden og lengre er sånn som du ønsker de skal være<3<3

  2. Hva er poenget med å missbruke betegnelse på psykisk sykdom i bloggspråket ditt? Angster?! Hadde du forstått hvor alvorlig denne tilstanden er for de som virkelig sliter hadde du ikke brukt denne type «ord».. Jeg syntes det er veldig bra og viktig for samfunnet at det finnes åpenhet rundt psykisk sykdom, men har virkelig ingen respekt for din måte å ytre «redsel» for å bli eldre på en «humoristisk» måte.. Finn heller et annet ord for å pengtere følelsen! Du er ikke den eneste bloggeren som gjør dette, men må virkelig si det undrer meg hvorfor dere gjør det.. Hilsen ei som jobber med mennesker som sliter med alvorlig psykisk sykdom.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *