JEG SLETTET “NAKENBILDENE” MINE I PANIKK

Categories Samfunn

Jeg er et veldig sånn menneske som alltid tenker “det skjer ikke meg”, så blir jeg alltid like sjokket de gangene det faktisk skjer meg. For hvorfor går jeg rundt å tror at det skal skje alle andre enn meg? 

Morten våknet opp i dag til hacket Snapchat, så til alle dere som følger han der, IKKE add denne gutten på Snapchat eller Twitter. Heldigvis for Morten så har han ingenting hemmelig på Snapchat eller noen lagrede bilder som ikke er ment for offentligheten. Det eneste som er skummelt for han er at han kan miste kontoen sin som er kjipt nok i seg selv. Jeg derimot har veldig mye privat på lagret inne på Snapchat, mye bilder som absolutt ikke er ment for offentligheten. Bilder jeg kun sender til mine nærmeste. 

Etter at Morten ble hacket gikk jeg inn for å slette alle disse bildene, for man vet faktisk aldri. Det kunne like gjerne vært min Snapchat som ble hacket, som hans. Alt jeg vet er at det ville vært ekstremt kjipt for meg om private bilder av meg hadde blitt delt rundt på nettet. Jeg fikk med andre ord en skikkelig oppvekker i dag, og slettet ikke bare bildene fra Snapchat, men telefonen min også. 

Jeg vil med dette innlegget anbefale DEG også til å slette bilder du ikke ønsker at offentligheten skal se. Plutselig er det din Snapchat som blir hacket eller din telefon som blir stjålet, og da kan jeg love deg at det ikke er kult å ha kontroll på bildene sine og hvor de havner. Jeg vil ikke sette meg selv i en slik posisjon, så jeg har derfor slettet alt av sårbare bilder av meg. De hører ikke hjemme på nettet, det gjør ikke dine heller!

29 kommentarer

29 thoughts on “JEG SLETTET “NAKENBILDENE” MINE I PANIKK

  1. Synes ikke du har slanket deg spesielt mye akkurat. Du har alltid vært tynn og fin og frisk i mine øyne. Alltid vakker😍

  2. Hvorfor står du i en vinkel som ser bedre ut for den flate rumpen? Kan du ikke være normal og ikke pse så vanvittig? Vi har jo sett hvordan du ser ut bakfra, hvorfor ikke være OK med det? Jeg synes selv jeg har dritdigg kropp, men er litt flat som deg. Når alle vet det viser det bare så tydelig hvilke komplekser du har med den. Hey… det er kroppstypen, jeg er FIT som f, men det hjelper ikke baken. Be yourself😄

  3. Minner om «my eyes only» på snap. Lurt å ligge private bilder der. Men sikkert uansett lurt å ikkje ha alt for drøye bilder på snap!! Veldig dumt at man skal være redd for å ha private bilder pga hacking!!!

  4. Slettet du bildene på “My eyes only”? Fordi de som hacker kan vel ikke komme inn der uten kode?

  5. Skjønner virkelig ikke hvordan folk kan si at du ikke har rumpe.. for meg ser det i hvert fall ut som at den går utover? Gjør den ikke? U gorgeous

  6. Hva er all den snakken om rumpa di hele tiden? Jeg klikker fordi folk absolutt må ha noe å kommentere på hele tiden, skulle likt å sett hvor dritsvær Kim k rumpe alle de som slenger dritt til deg har. Du er nydelig, Sofie

  7. Kan blidere dine være drøyere ennå et du legger ut her på bloggen. Hva er greia med at du skal dra bikini trusa så langt opp.

  8. Hva i? Folk har veldig mye merkelig å kommentere på må jeg si. Selvfølgelig vil man posere slik at man føler kroppen ser bra ut, alle gjør det, blandt annet kjendiser og inkludert meg selv.
    Du har en veldig fin kropp, og er drittøft av deg og legge ut bikinibilder fra forskjellige vinkler(om jeg kan si det?) når du har snakket på du har komplekser med rumpa, hadde jeg ikke turt selv tror jeg, så det er godt gjort 🙂

  9. Når Snapchat blir hacket, hjelper det dessverre ikke at man selv har slettet noen bilder. For de ligger fremdeles på Snapchat sine servere. Dette skjedde for noen år siden, og da kom titusenvis av nakenbilder, som jenter har tatt i den tro at de ville ble borte etterpå, frem i lyset. Skal man unngå at kompromitterende bilder kommer på avveie er den eneste sikre metoden å simpelthen ikke ta slike bilder. Ellers vil de dessverre alltid være i fare.

  10. Ikke ta nakenbilder, så er alle de problemene løst før de i det hele tatt er skapt. Det enkle er ofte det beste

  11. Og hadde dere hatt litt peiling på hva dere driver med hadde dere slått på to faktor autentisering på Snapchat så kan dere ikke bli hacket.

  12. Ja hva er greia med at alle jenter drar bikinitrusa opp til bh-kanten? Er ikke så fint når kjønnsleppene nester dingler utenfor. Er jente selv, som har undertøyet der det er ment til å være. Lufter denne tanken til kun denne trenden, ikke noe negativt direkte til deg da jeg ikke leser bloggen.

  13. Du sende nakenbilder til alle vennene dine og familien ?
    Du trenge vel ikke å ha nudes på snapchat

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *