JEG ER IKKE HJEMME FØR I MIDTEN AUGUST

Categories Reise

Finn en feil, hehe! Morten irriterer seg over det like mye hver gang. 

Som dere kanskje har fått med dere så befinner Morten og jeg oss i Bodø akkurat nå. Vi skal på Opptur-festivalen i helgen, der Morten blant annet skal spille. Jeg valgte derfor å bli med en tur hit, før jeg reiser videre til Tromsø for å hente Celine!! Jeg har ikke helt klart å bestemme meg om jeg skal reise direkte til Trondheim fra Tromsø, eller om jeg skal hjem til Oslo en liten tur først. Nå som jeg får ny samboer så er det veldig mye vi må ordne, blant annet nye møbler og et par turer på IKEA. Jeg har funnet meg ny sofa og stuebord, så alt jeg kan si er at dere kan glede dere til å se leiligheten min i midten av august. DEN KOMMER TIL Å BLI SÅ FIN! Dere vil møte en helt ny stil, wuuhu. 

August er en ekstremt hektisk måned for meg, så jeg er veldig spent på hvordan jeg skal få alt til å gå rundt, hehe! Det ble dessverre ikke Santorini-tur denne måneden, men vi har planlagt en ganske fin reise i September som jeg skal fortelle dere alt om senere <3 

 

16 kommentarer

16 thoughts on “JEG ER IKKE HJEMME FØR I MIDTEN AUGUST

  1. Feilen er at du har på hvite sokker? Føler svarte ankelsokker ser bedre ut til alt av antrekk, egentlig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *