UKENS HØYDEPUNKT OG BUDSJETTKRISE

Categories Reise

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Høydepunktet med å komme til Hellas, NAM ♥

Bikini. HER / Skjørt. HER

Skal jeg fortelle dere en hemmelighet? Det jeg gledet meg mest til med å komme til Kreta var å spise gyros igjen. Jeg elsker gyros av hele mitt hjerte, det er jo såå godt. Det eneste målet Morten og jeg hadde da vi skulle spise lunsj var å finne et sted som solgte gyros. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg nesten var på gråten da jeg fikk det servert, hehe! 

Jeg tror kanskje det skal bli en fast greie at jeg legger ut alle mindre pene bildene jeg tar av Morten, hehe. Han er veldig opptatt av å se bra ut på bilder, så det her blir som terapi, haha. 

DAY TWO, ELOUNDA

Vi gjorde vel egentlig ikke så mye annet i går enn å spise, sole oss og ta bilder. Vi var egentlig på vei til en syk utflukt, men så skjedde det noe som ødela ALT. Jeg tror ingen av oss visste om vi skulle le eller gråte, men det vil nok bli en veldig morsomt historie etterhvert. Vi vlogget fra dagen i går, så dere vil få forklart hva som skjedde senere i dag. Alt jeg kan si er at turen ble mislykket og at vi har sprengt budsjettet vårt, hehe ups.. Det blir nok ikke noe bedre med tanke på at vi reiser til Santorini imorgen, for der er det jo ikke akkurat kjempebillig. Det vil uansett bli verdt hver eneste krone, for Santorini er helt fantastisk. Vi har allerede pakket kofferten og er klar for å reise imorgen tidlig. 

Nå skal vi på båttur som varer i hele fem timer. Vi skal få en skikkelig sightseeing på øyene rundt her vi bor, noe jeg gleder mer meg masse til. Vi snakkes etterpå ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “UKENS HØYDEPUNKT OG BUDSJETTKRISE

  1. Jeg syns absolutt IKKE det var så ille priser på Santorini. Var der i begynnelsen av september! Det spørs helt hva dere tenker å gjøre. Dessverre ble jeg skikkelig skuffa 🙁 men jeg håper dere får det fint og at dere får en bedre opplevelse enn meg!

  2. Hvis jeg skriver dette to ganger nå så beklager jeg, men det skjedde noe rart når jeg skulle sende inn. Lurte bare på om du kan ta opp tema herpes igjen? Jeg fikk nettopp vite at jeg har det og det har fått meg så langt nede i mange uker nå. Kjenner du noen som har det? Må man varsle alle eventuelt kommende sexpartnere om ar man har det? Kommer det noen gang til å komme noe som gjør at man kan bli kvitt det helt? Jeg blir bare livredd og mer skremt av å lese på nettet, men den spalten din har hjulpet meg såå mye før, synes den er kjempefin 😊 klem

  3. Det har kommet en gresk restaurant i Oslo som har sykt god gresk mat, inkludert gyros. Den heter Klimataria taverna 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *