MIN FØRSTE…

Categories Personlig

MIN FØRSTE GANG…

Kjærlighetssorg.

Det var vel da jeg var rundt 14 år gammel og det ble slutt mellom meg og min daværende kjæreste. Det som er litt rart er at jeg enda kan huske hvor vondt det var. Smertene jeg hadde i magen og hvor kvalm jeg følte meg konstant i over en lengre periode. Jeg håper jeg slipper det igjen, for det var helt grusomt. 

Tatovering. 

Det var Utøya tatoveringen min som jeg tok rett etter 22.juli. Jeg har bestemt meg for at jeg aldri skal fylle på den igjen, for jeg vil på en måte at den skal forsvinne litt og litt med tiden. Det er jo på en måte det Utøya gjør for meg. Det vil alltid være der, men det vil bli litt lettere for hver dag som går. Det høres sikkert merkelig ut, men det føles veldig rett. 

Kjærestebilde.

Min bestevenninne og jeg hadde kjærester som også var bestevenner, så vi var på en måte en liten firkløver. Vi gikk derfor til fotografen på skolen og tok et bilde sammen, haha. 

Min første krangel med venninner. 

Som jeg har fortalt dere før så var det veldig tøft å vokse opp i Tromsø. Jeg var ekstremt opptatt av å bli godt likt av de som var mean girls og ble derfor til tider en selv. Jeg kan ikke forstå nå hvorfor jeg ønsket å ha sånne venner, men det får så bare være, haha. Jeg husker i alle fall at jeg var på kjøpesenteret, og som dere vet så er jeg jo nesten blind. Jeg hadde ikke fått linser på denne tiden og så derfor ekstremt dårlig, så de jentene skulle begynne å krangle med meg for at de mente at jeg stirret stygt på de??? haha. 

Første gang jeg drakk alkohol. 

Jeg husker ikke nøyaktig hvor gammel jeg var, men jeg var i alle fall ikke gammel nok. Jeg var også ekstremt fjortis på denne tiden, og drev å alltid poserte med alkoholen sånn at alle skulle få med seg at jeg drakk. H E R R E G U D så harry. 

Min første sydenferie. 

Jeg hadde akkurat fylt 18 år, og vi jentene dro på partytur til Rhodos, haha. Noen som kjenner seg igjen? ;)))

Mitt første kjæledyr. 

Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mange dyr jeg har hatt siden jeg ble født til nå. Kanin, hamster, hund, katt og hest, haha. Jeg hadde en egen katt som het Silver, en hest som het Isabel og en hund som het Rocky. 

7 kommentarer

7 thoughts on “MIN FØRSTE…

  1. Hahaha husker såå godt første gangen jeg drakk. Jeg og min daværende stesøster hadd funnet pappa sin hjemmebrent-dunk… vi var 14 år, drita, og fylleringte til alle hahahah. Goodtimes!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *