EN HELT SYK OVERRASKELSE

Categories Personlig

Reklame | alle lenker er annonselenker / Nelly

Nå er det bare et noen dager til Isabel, INE og jeg reiser til Los Angeles. Jeg regner med at de aller fleste har fått det med seg ettersom Isabel delte det på bloggen igår, men til dere som ikke vet så skal Ine også være med oss. Jeg var helt sikker på at Ine og Isabel pranket med i går da de skrev at Ine skulle være med likevel, haha. Jeg er selvfølgelig kjempeglad for det, for både Isabel og jeg ønsket å ha henne med fra start. Nå blir vi fire jenter med Nina, så jeg er helt sikker på at denne turen kommer til å bli crazy, haha! Jeg tenkte forresten å handle med noe mat og godteri til Nina, så jeg lurer derfor på hva man kjøper til en savner norsk mat?? Need som help <3 

Jeg tenkte forresten også å tipse dere om at Nelly fortsatt har opptil 50% rabatt på hjemmesiden sin, om det er noen som ønsker å fornye høstgarderoben. Jeg så blant annet at de hadde 20% rabatt på alle jakkene fra SVEA, så her har du virkelig mulighet til å spare litt. Jeg har selv en jakke fra SVEA og er kjempefornøyd. De bruker IKKE ekte pels, noe som er veldig viktig for meg og noe å tenke på ved kjøp av ny vinterjakke 🙂 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET

Sko. HER / Jakke. HER / Sko. HER

Alle SVEA jakkene er på 20%. Jakke. HER / Jakke. HER / Jakke. HER


Bukse. HER / Jakke. HER / Jumpsuit. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET

18 kommentarer

18 thoughts on “EN HELT SYK OVERRASKELSE

  1. Jeg bor i utlandet, og når jeg er hjemme hamstrer jeg med meg melkesjokolade, smash, Norvegia, fun saft og før jul Toro risengrynsgrøt <3 hehe

  2. Jeg spurte Isabel om hvorfor ho ble SÅ letta og om det var fordi det er kleint og Kjedelig med bare dere to. Ho godtok aldri kommentaren så må nok være derfor ho ble SÅ glad for at Ine blir med og.. skjønner ikke hvorfor Isabel ikke liker deg?? Du er jo drit snill og morsom

  3. Anonym: Det handler jo ikke om å bli lettet, men glad. Vi begge to har hatt veldig lyst å ha med Ine da hun er en del av gjengen. Selvfølgelig blir vi glade når vi får beskjed om at hun skulle være med <3

    Hadde Isabel synes at det hadde vært kleint å reise med meg så hadde vi jo heller aldri bestilt tur alene in the first place, hahaha!!!

  4. Brunost, melkesjokolade, kvikk lunsj, jarlsbergost, bamsemoms og seigmenn er et must!!! Så det syns jeg du burde ha med! Også som ekstra jule brus og solo!

  5. Vært mye lenge borte fra Norge, elsker hver gang jeg har fått melkesjokolade og annet godteri som seigmenn, fox og andre ting vi kun har her eller i Sverige. Tomatsuppe og grøt, leverpostei og nugatti. 😁😁😁

  6. oboy, melkesjokolade, julemarsipan, majones å kaviar på tube, toro vafler mix, risgrøt og div toro supper, laban seigmen, brunost, knott, troika sjokolade, stratos, kvikk-lunsj, kornomo kjeks, leverpostei, nugatti, knekkebrød, smørbukk, div hermetikk mat ( joikakaker), evt vert digg med hjemmestrikket selbuvotter når det blir kaldt! blir ikke mere norsk enn det😁 bare noen tips!😊😊 digg deg! kos dokk masse😍

  7. Melkesjokolade, kakao, leverpostei, kaviar, ost, grøt, smågodt, villa eller solo brus, makrell i tomat, kvikk lunsj.
    Kos dere masse 😍😍

  8. Brunost er alltid populært og ha md. Og morsk hvitost (norwegia)😊 Bare et tips.😉 Idun ketchup:)

  9. Hei jeg bor i paris og har ikke tilgang på norske varer. Hver gsng noen kommer til hit fra Norge tar de alltid med seg freia melkesjokolade, salt lakris, brunost, fårepølse, leverpostei og makrell i tomat! Kos deg masse i Los Angeles ❤️❤️💞

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *