Summer is here

Categories Hverdags

Hahah våknet idag opp til et innlegg jeg ikke husket at jeg hadde publisert igår, og det ble fjernet noen av bildene som ble lagt ut for å si det sånn. Dere må tro jeg ikke gjør annet enn å drikke, da det skrives om alkohol i 9 av 10 innlegg. Men sannheten er faktisk at jeg er utrolig kjedelig på drikkefronten. Har nesten gått et år nå å kanskje drukket 5 ganger på det hele året. Trening var alt for meg en stund, og da kunne man ikke drikke vettu. Men nå som jeg har skjønt at jeg kan  gjøre begge tingene har jeg skjønt at jeg har mye å ta igjen. Idag dro vi på Munkholmen, som er en liten øy utenfor Trondheim. Det går båt fra sentrum som tar 5-10? min. Så kommer man ut på en skikkelig koselig øy der det er en liten resturan, en liten strand, og en en stor gressplen der man kan sitte. Dette var min første gang dit, og jeg er helt forelsket i stedet. Skal bruke alle sommerdagene her i Trondheim der ute. 

Må bare forklare dette med tekst på bildene mine igjen. Da jeg syntes det er drit flaut å måtte skrive mitt eget navn på mine egne bilder. Virker som jeg tror jeg er Justin Bieber å tar det som en selvfølge at noen tar bildene mine. Men jeg har en ekkel (stalker?) som gir seg ut for å være meg. Denne personen er å henter bildene mine overalt. Så jeg vil ha en slutt på dette, og må derfor begynne å merke bildene mine.

1 kommentar

1 thought on “Summer is here

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *