En liten ferieuke

Categories Blogg

Hei alle sammen ♥

Hadde en fantastisk morsom kveld igår med G-max gjengen. Er lenge siden jeg har hatt en så bra kveld ute. Det endte opp med en skikkelig hodepine idag, og en litt dårlig form. Men kvelden igår gjorde det verdt det idag. Det verste med hele opplegget var jo at jeg måtte tidlig opp idag, da jeg skulle til min ekstra familie å passet huset og hundene deres mens de er i syden. Det er så fantastisk her ute, de har seriøst verdens fineste hus med verdens beste beliggenhet. Eneste ulempen er at det er en time fra jobb, så det blir litt lang reisevei denna uka, men det er så absolutt verdt det. Føler at jeg har fått meg en liten ferie uke her ute, så det er utrolig deilig. Her er det stor hage med grill og uteplass, i tillegg til jaccuzi. Så jeg kunne faktisk ikke fått det bedre akkurat nå. 

1 kommentar

1 thought on “En liten ferieuke

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *