Day 2

Categories Reise

Hei alle sammen ♥

Jeg tror vi var veldig slitne etter gårsdagens litt slitsomme natt. Idag skulle vi stå opp 8, gå cardio, spise frokost, leie oss bil å kjøre rundt på øya. Istedenfor våknet vi klokken 11, rakk ikke frokost eller noe av det vi skulle. Hehee ups. Så vi måtte utsette dagens planer til imorgen. Derfor dro vi heller rett på stranda, før vi dro å spiste lunsj på en resturant som lå rett ved der vi solte oss. Det er sikkert 100 resturanter bortover stranden, så det er utrolig mye å velge i. Grekerne her er også veldig frampå, noe som gjør at samvittigheten min slår til, og jeg føler at jeg må spise på resturanten demmes. Jeg turte ikke å si nei til en istad, og måtte derfor snike oss bortover stranden sånn at han ikke skulle se oss. Haha, det er hyggelig å være med meg på tur som dere ser.

Kjøpte meg denne bikien her på Kamari. Trodde ikke de skulle ha noe shopping her, men det er faktisk endel. De har mange “ordentlige” butikker også. Koster bare 19 euro, så det var ikke så dyrt. 


1 kommentar

1 thought on “Day 2

  1. Hei du har så kul og koselig en blogg, masse fine bilder og hærlig lesestoff. Jeg hadde håpet at du kunne tatt en titt på bloggen min og kommet med noen gode tips på hvordan jeg kunne fått flere lesere. Hadde satt veldig stor pris på det. Klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *