Tomato

Categories Reise

Hei alle sammen ♥

Idag har vi ikke gjort så spesielt mye, vi har vært på stranden en tur, spist litt å kjørt rundt i området for å bli kjent. Ikke så mye mer å gjøre her vettu, hehee neida skal slutte med negativiteten min. Kommer sikkert til å passe mer inn her om 5 år når jeg har barn og familie. Jeg vet ikke hva det er som gjør det, om det er mer salt i vannet her enn i Santorini, men jeg har blitt så sykt brent. Jeg har gjort akkurat det samme som det jeg gjorde i Santorini. Smurt meg inn ofte, og har alltid brukt samme solfaktor. Jeg er så sykt rød at dere aner ikke. Det svir på armene mine, og jeg ligner på en tomat. Det er sykt irriterende at det skulle bli sånn her de siste dagene. Jeg håper VIRKELIG det er bedre imorgen. Smurt meg inn med masse aftersun. Nå skal vi snart ut å spise middag/kveldsmat. Så skal vi planlegge morgendagen, for imorgen har vi vært sammen i 1år. Da må vi gjøre noe mer enn å bare være på stranden å dra ut å spise. Visst noen har noen forslag, spytt ut.  

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *