Breakfast and mistresses

Categories Reise

Hei alle sammen♥

Da sitter vi i hotellsengen å har akkurat spist vår siste frokost her i Paros. Her om dagen fant vi et bakeri rett ved hotellet vårt, og de har så utrolig mye godt der. Det er helt ferske baguetter, ny presset juice, fruktsalat osv. Siden det ikke er frokost på hotellet har vi spist her ofte. Båten tilbake til Santorini går 11.45, så vi har enda litt tid til å se på mistresses. For dere som ikke har sett den serien enda, må virkelig se den. Det er produsentene av gossip girl som har laget serien, så dere kan jo skjønne hva dere har i vente. Det er en utrolig bra serie, og jeg har blitt helt hekta. Det har vært dager jeg ikke ville på stranda for jeg ville være på hotellet å se på serien, haha. Jeg skulle egentlig skrevet mer her, men jeg rekker ikke for jeg må se en til episode før vi må begynne å dra til båten, hehe ups

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *