Dagens treningsøkt

Categories Trening

Hei alle sammen ♥

Da har jeg akkurat kommet fra jobb og trening, og er nå klar for litt grillmat. Jeg kan ikke huske sist jeg var så trøtt som det jeg var på morgenen idag. Så det å trene før jobb idag ble plutselig helt uaktuelt. Jeg sto opp 45 minutter før jeg begynte på jobb, så hadde ikke akkurat god tid. Skulle ikke tro at jeg akkurat hadde kommet hjem fra 2 uker med ferie, så sliten som jeg var idag. Jeg hater egentlig å trene på kveldene, da jeg syntes det er utrolig godt å få det overstått på dagtid. Men idag var det utrolig godt å trene på kvelden, det var nesten ingen folk å jeg ble skikkelig opplagt. Så det burde vel egentlig vært helt omvendt. Jeg har gått å vært skikkelig daff i hele dag, og nå våknet jeg jo plutselig til. Sier bare goodbye nattesøvn og hello tidligvakt. Kommer iallfall ikke til å være trøtt imorgen, haha

3 kommentarer

3 thoughts on “Dagens treningsøkt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *