Taco friday

Categories Hverdags

Hei alle sammen ♥

Da var det ENDELIG helg. Ikke akkurat noe å ferie her i hus da det er arbeidshelg på meg. Men det er likevel godt med helg, for da har man lov til å kose seg litt ekstra. En standar fredag for meg er taco, som resten av norge. I tillegg må jeg se norske talenter og senkveld. Idag har jeg faktisk ingenting å skrive om da jeg har jobbet fra 12-8. Så hele dagen min har gått til jobb. Jeg kunne jo skrevet om mine sykt spennende timer på G-max tiller, men velger å spare dere for det. Nå har jeg 3 venninner på besøk. Vi møtes nesten hver eneste fredag for å spise taco, haha. Ellers blir det tidligkveld på meg da jeg skal å trene før jobb imorgen. Skulle egentlig ha treningsfri imorgen, men da senga var alt for god idag, og jeg ikke kom meg opp før 10 så ble det imorgen istedenfor. Men nå avslutter jeg norges kjedligste innlegg, jeg klarte faktisk ikke å skrive noe fornuftig idag så forgive me. 


Ser dere forskjellen? 

Ha en fin fredag alle sammen ♥

7 kommentarer

7 thoughts on “Taco friday

  1. Kjempe fin blogg!<3 Hadde vært kos om du tok en tur innom min blogg også <3 ha fortsatt en kjempe fin kveld!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *