Jeg klarer meg selv

Categories Hverdags

Hele denne morgenen har jeg gått rundt å tenkt på hva jeg skulle blogge om og hvordan jeg skulle få tatt bilder. Jeg er så heldig å ha en samboer som MÅ ta bilder av meg om han vil eller ikke. Jeg drar han med over alt, haha. Vi har mange ganger kjørt Trondheim rundt for å finne et bra sted å ta bilder. Må si at jeg har verdens snilleste kjæreste som faktisk orker dette, for det er faktisk snakk om hver eneste dag. Idag var min personlige fotograf på skole, noe som ble et problem for meg. Jeg suger til å ta selfie med iphone, og jeg må sikkert ta 100 bilder før et blir bra. Så det tar MASSE unødvendig tid, og det er en tid jeg ikke har. MEN så kom jeg på at det er jo kamera på macen min, noe som reddet dagen min. Så da har jeg funnet en løsning på dager Gabriel ikke er hjemme, haha! Så nå klarer jeg meg selv, og kan stå på egne bein. Haha neida, kunne aldri hatt en blogg med bare sånne her bilder, men det funker vel av og til? Men nå må jeg nesten løpe, trening og jobb står for tur.

Ha en fin dag alle sammen ♥

 

#tirsdag #høst #hverdag #blogg

23 kommentarer

23 thoughts on “Jeg klarer meg selv

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *