Typisk meg

Categories Hverdags


Er det bare jeg som ALDRI får til å stå opp når jeg har bestemt meg for det? Nå snakker jeg ikke om de dagene du skal på jobb, og virkelig må opp et klokkeslett. Jeg snakker om de dagene du har bestemt deg for at du skal stå opp tidlig for å rekke å gjøre noe. Idag skulle jeg egentlig stå opp klokken 8, for da hadde jeg 5 timer på meg før jeg startet på jobb. Når tror dere at jeg sto opp? JO, klokken 11. Så nå har jeg 1 og en halvtime før jeg starter på jobb. Det verste med alt var at jeg våknet hver eneste gang vekkerklokken ringte, men likevel står jeg ikke opp? hahha. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan hodet mitt tenker når jeg er trøtt, det eneste som hjernen min forstår er slumreknappen på telefonen min. 

Idag jobber jeg fra 13.00-20.00, etter det skal jeg en tur på trening. Så det blir ikke så alt mye tid til blogging som dere kanksje skjønner. Men det var jo de fem timene jeg hadde satt av til det, som forsvant mens jeg lå å sov. Jeg har faktisk trykket på slumre knappen fra klokken 8 til 11, hvor drøyt er ikke det? haha. Vekkerklokke er det som irriterer meg MEST når jeg er våken nok, men når jeg er alt for trøtt så kunne jeg tydeligvis ikke brydd meg mindre. Men men, nå må jeg begynne å hive meg rundt visst jeg skal rekke jobb. Håper dere får en fin dag alle sammen ♥

#hverdag #blogg #høst

40 kommentarer

40 thoughts on “Typisk meg

  1. Har det akkurat slikt som deg! Den eneste forskjellen er at jeg slår alarmen av, ikke trykke på slumreknappen. Så jeg må ha sånn 5-10 alarmer på, og jeg går ikke opp før den siste ringer… ^^ Ha en fin dag på jobb da 🙂

  2. Jeg er helt lik deg!! 🙂 Det er irriterende. I dag hadde jeg fri fra jobb, står opp 8 de dagene jeg starter på jobb kl 10 for å ha god tid. Jobber i kafé. Joda, hvor lenge lå jeg i dag? 13. Hehe uff
    Ønsker deg en super torsdag videre ;-)❤

  3. Du er så fantastisk nydelig 🙂 Skjer meg en gang i blandt, er skikkelig kjipt å miste halve dagen… Ha en fin dag på jobb 🙂

  4. Hehe, kjenner meg virkelig igjen.. Jeg spiller virkelig ikke på lag med meg selv når jeg sover.. Selv om jeg vet at jeg får gjort så mye mer hvis jeg står opp tidlig, så klarer jeg ikke gjøre det så ofte som jeg ønsker. Gjelder som du også sier de dagene hvor jeg ikke har et spesielt tidspunkt jeg MÅ opp.

  5. Godt vi er flere, får merkelig nok litt mindre dårlig samvittighet jeg da, når jeg vet andre også sliter litt, hehe 😉

  6. Nydelige bilder! Om morgenen pleier jeg å være sykt trøtt selv, men jeg vil ikke forsove meg, så jeg spretter opp av senga med lukkede øyne helt fra rommet og til badet, haha!

  7. Du er veldig vakker! Vekkerklokka er også noe av det som irriterer meg mest når jeg er våken, den lyden er helt grusom heheh

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *