A day off

Categories Hverdags


Bukse//HM, Sko//Nike,Genser//Vero moda, Jakke// Butikk i london som jeg ikke husker navnet på, hehe ups. 
Hei alle fininger♥ har dere hatt en fin dag så langt?
Alt jeg kan si er at min dag har vært PERFEKT, og en dag jeg virkelig har trengt. Som dere sikkert vet har jeg gått inn i et modus der jeg skal spare alle pengene mine, sånn at jeg får kjøpt meg leilighet i Oslo til sommeren. Så det eneste jeg gjør i både ukedager og helger er å jobbe. Så det er vel kanskje ikke noe hemmelighet at jeg er utrolig sliten noen dager, så da er dager som dette gull verdt. Idag sov jeg til klokken 12, noe jeg ikke kan huske sist jeg gjorde. Det var så utrolig godt å ligge i sengen, og ikke vite at jeg MÅ stå opp for å rekke alt jeg skal gjøre både før og etter jobb. Heldigvis for meg har jeg en hund som er like glad i å sove som meg, så vi begge lå på sofaen til klokken 3 idag, haha. Jeg måtte vekke hun for å få hu med ut, for jeg skjønte at det kanskje begynte å bli på tide. Så på dager som dette er jeg utrolig glad for at jeg IKKE har en hund som står opp klokken 7 hver eneste dag for at den må ut. 

Ellers var planene idag å være skikkelig produktiv å få gjort så mye som bare overhodet mulig. Jeg skulle vaske hele huset, jeg skulle vaske klær, rydde og sortere klær. Hittil har jeg ligget på sofaen, og spist mat, haha. Så nå prøver jeg egentlig bare å tvinge meg selv til å komme meg på trening, noe som selvfølgelig ikke frister på dager som dette. Så klokka er allerede 5, og jeg har 100 ting jeg egentlig skulle ha gjort som jeg IKKE har fått gjort enda. Det som er så utrolig rart med meg er at på de dagene jeg jobber å egentlig er ganske så sliten, så SKAL jeg gjøre alt. Mens på dager som jeg har tid til å gjøre alt, og er opplagt da skal jeg ikke røre en finger engang. Jeg har aldri helt skjønt hvorfor det er sånn, og det er utrolig irriterende, haha. MEN nå skal jeg komme meg opp av sofaen sånn at jeg får gjort det jeg skal gjøre idag. Ha en fin dag alle sammen ♥

 

#hverdag #høst #blogg #trening

66 kommentarer

66 thoughts on “A day off

  1. Alltid deilig med fri! Jeg jobber jo bare to ganger i uken, men det å få fri en dag fra jobb, er himmel for meg, så kan skjønne at det er deilig for deg når du jobber så mye! ;O men det er jo også en fordel, da får du masse penger, og får spart nok til leilighet! 😀
    Fin outfit og utroliig fint hår! ;O

  2. haha, jeg er også sånn at når jeg egentlig er skikkelig sliten så gir jeg meg ikke før jeg er helt ferdig med alt, men dager hvor jeg faktisk har muligheten til å ta ting i litt rolig tempo og ikke trenger å stresse så orker jeg ikke bare ligger i senga eller på sofaen hele dagen eller drar ut å finner på andre ting.
    men som idag så har dagen min bestått av vasking så og si hele dagen, sto opp klokka halv 2, og ordna meg så henta vi barna, samboern lagde middag, og jeg vaska gulv osv, mens hans tørket støv (for en gang skyld) haha 😉 når jeg hadde vaska alle gulv å overflater begynte jeg med klessvasken, og det er så fantastisk godt å bare sitte seg ned nå å vite at husvasken for helga er tatt og det eneste jeg trenger å tenke på resten av uka er hva jeg og barna skal ha på oss, og hva vi skal lage til middag 😀
    håper du har hatt en fin dag da, for utifra sånn som du beskriver hverdagene dine ellers så fortjener du en dag som dette 😉
    Ønsker deg en fin kveld videre 🙂
    PS: du er utrolig nydelig 🙂

  3. Sløve dager er så vidunderlig deilige at man vil nyte dem fullt ut .) Fine bilder og flink voff hehe

  4. Ester Cecilie Johnsen: Haha, da er vi virkelig to 🙂
    Oi, så effektiv du er ! da har du virkelig fått gjort mye 🙂 Skulle ønske min samboer tørket støv av og til også, for det skjer aldri!

    Tusen takk for det snille deg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *