Skjulte skatter

Categories Outfit


Hei fininger ♥ håper dere har hatt en fin lørdag så langt.
Vet dere hva? idag hadde jeg good tid på morgenen, noe som gjorde at jeg hadde god tid til å finne noe jeg skulle ha på meg også. Siden jeg går i arbeidsklær 6 dager i uka, og den siste dagen tilbringes i koseklær så er det ikke så alt for ofte jeg har tid til å gå i andre klær. Jeg er gjerne en sånn person som føler at jeg ALDRI har noe klær, selvom klesskapet mitt er så fult at jeg så vidt får det igjen. I tillegg til at jeg er sånn person som kjøper klær jeg virkelig tror jeg kommer til å bruke, så henger enda prislappen på et år senere. Høres dette øknomisk ut? hehe nei. Siden jeg hadde god tid idag bestemte jeg meg for at jeg skulle se godt gjennom klærna mine for en gangs skyld, og ikke bare ta det som ligger på toppen. Etter litt leting fant jeg denne herlige genseren som jeg bare har brukt 1 gang, og jeg kjøpte den for kanskje to år siden. Jeg følte at gult var kjempe kult med engang jeg kjøpte den, så etter den var betalt følte jeg ikke at gult var så kult lengre. Så det tok meg faktisk hele to år å like denne genseren, haha. Men nå syntes jeg den er kjempe fin, og ikke minst god. 


Så jeg har vel skjønt at jeg må bli mye flinkere til å faktisk se hva jeg har, istedenfor å hele tiden å kjøpe meg noe nytt. Jeg tror nesten jeg har et problem når det kommer til akkurat dette, for jeg føler nesten hver eneste dag at jeg trenger noe nytt. Nå er det ikke sånn at jeg shopper nye klær hver eneste dag, men litt for ofte dessverre. Ellers idag får jeg besøk av min kjære bestevenninne, noe som blir kjempe koselig. Siden vi begge har blitt skikkelig bestemødre skal vi helt sikkert ikke noe annet enn å bare sitte inne å se på en film, haha. Vi har virkelig spennende lørdager som dere sikkert skjønner. NEIDA, skal vel begynne å leve livet snart igjen. Jeg har allerede tatt steget med å bestille meg en tur jeg har hatt lyst å bestille meg i over et år nå, så det er et skritt på veien. 

#blogg #helg #lørdag #høst #mote

42 kommentarer

42 thoughts on “Skjulte skatter

  1. Kan ikke beskrives hvor nydelig du er, du stråler i alt! Kjempe fine skatter du hadde funnet, du kler det også, fine deg 🙂 Slik stil jeg liker på en avslappende lørdag! Håper ellers du koser deg masse i helgen <3
    Skulle ønske jeg hadde så mye klær! Det lille jeg har har jeg nesten vokst ut av, blitt rund, ikke bra..

  2. Jeg kjenner meg såå igjen i det du skriver! Føler heller aldri jeg har noe å ha på meg.. Og har litt for mye av klær med lappen på, haha Du er utrolig pen! <3

  3. Er godt når man har det travel og endelig kan ta på seg noe fint, men behagelig! Antrekket ditt var fint enkelt:) Hørtes ut som en koselig kveld!:D

  4. Liv Hege Hagfors: Ååh så herlig du er 🙂 blir alltid like godt humør av kommentarene dine, for du har alltid så mye fint å si ! Tusen takk for det 🙂

    Håper du hadde en super helg ! Hmm, så kjedelig ! Men da har du kan du kanskje hente litt motivasjon, og sette deg et mål for å passe inn i dem igjen ? 🙂

  5. Jeg får nesten vondt av hvor utrolig pen du er! Men du er ikke så lik deg selv på headeren og andre bilder har jeg sett, uansett så er du veldig vakker <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *