Når du velger å stole på Ebay

Categories Outfit


Jeg har lenge vurdert å bestille meg både klær og ting fra Ebay, men jeg er så alt for skeptisk når det kommer til “ukjente” selgere så derfor har jeg ikke gjort det. Jeg har lenge prøvd å få tak i faux fur jakke, noe som har vært en evig kamp. Jeg har skjønt at jeg ikke er den eneste i Norge som er på utkikk etter en sånn jakke, for jeg finner det ingen steder. Jeg har funnet noen til 1500 ++. men det syntes jeg er litt mye penger å bruke på en sånn jakke. Men etter mye leting fant jeg en jakke på Ebay som var ganske lik. Den koster heller ikke mer enn 150kr, og selgeren hadde fått masse gode tilbakemeldinger. Jeg gjorde derfor noe jeg ellers aldri gjør, og bestilte fra Ebay. Jeg har ventet på denne jakken så alt for lenge. Jeg har noen ganger følt meg som et lite barn på julaften, for jeg har gledet meg så utrolig mye. Jeg må si at skuffelsen var stor når jeg åpnet pakken fra Ebay, og den lignet IKKE på de bildene selgeren brukte. Jeg valgte også svart jakke, og fikk selvfølgelig grå. 


Her har dere jakken jeg fikk i posten. Jeg syntes jakken var helt grei, men det er jo fortsatt ikke sånn jakke jeg vil haha. Jeg bestilte mye annet fra Ebay samme dagen, og det andre jeg har fått i posten stemte heldighvis. Så jeg har så absolutt ikke gitt opp Ebay helt. Hvis det er NOEN som har noen tips til hvor jeg kan få tak i en sånn jakke, så blir jeg utrolig glad. 

28 kommentarer

28 thoughts on “Når du velger å stole på Ebay

  1. Haha, jeg har sluttet helt å kjøpe klær på eBay jeg, har fått så mye tull opp igjennom årene. Ofte kan selve plagget være likt, men veldig dårlig kvalitet og dårlig søm.
    Handler alltid fra sider som dresslink.com eller shein.com nå, for der kan du omtaler fra andre, og ofte bilder av plagget. Litt dyrere, men her får du som regel det du ser på bildet.

  2. Så kjedelig! Jeg har aldri bestilt klær fra ebay, kun andre småting og studiolys. Har ikke fått studiolyset enda, så er veldig spent. Jeg har vært veldig fornøyd med det jeg har fått!

  3. Å, det er kjedelig når man ikke får det man forventer! Men jeg har bestilt masse småting på ebay og vært superfornøyd. Jeg har også kjøpt noen tshorter og jumpsuiter som var perfekte, så det finnes mange skatter der inne også 🙂 Meld deg inn på facebookgruppen “Ebay for jenter” (ellerno sånt) så får du mange fine tips!

  4. Ja, det er ikke alltid det går bra på ebay ;s Handler mye der selv, og så klart har jeg noen ganger ikke en gang fått det jeg har bestilt, eller at de ikke har sendt i det hele tatt, men da har jeg laget en sak om det, og fått igjen pengene ivertfall. Men det er jo også litt kjedelig når du virkelig ville ha den tingen du kjøpte ;o Jeg bruker å se om omtaler, og om de har merket top-rated seller 🙂

  5. Sånt er så utrolig kjedelig. Jeg har aldri bestilt fra ebay, å jeg er drit skeptisk selv 🙂 Men det er en del ting jeg har sett på der som jeg kunne tenkt meg, så får se hva jeg gjør 🙂

  6. Jeg elsker eBay! Jeg har heldigvis bare gode erfaringer med siden og er alltid fornøyd med det jeg mottar uansett om det er klær eller annet 🙂
    De har mange fine jakker på Zara for tiden 🙂

  7. Vist ikke kan jeg sikkert kjøpe en til deg å sende den til deg elns, de hadde den ivertfall der idag 🙂 Kan hende det var rester, som ikke hadde blitt kjøpt ennå jeg vet ikke. men du kan jo sjekke igjenn 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *