I dag er jeg lykkelig

Categories Outfit


Jeg er virkelig lykkelig i dag, det må jeg bare si. Etter å ha våknet hver eneste dag i tre dager nå med hodepine, kvalme, feber og vondt i kroppen var det utrolig deilig å kun våkne med hodepine. Idag var jeg glad for å bare ha hodepine haha. Jeg burde kanskje holde meg hjemme i dag også, men jeg kjenner at jeg må få rørt litt på kroppen. Jeg er så rastløs at jeg faktisk tror at jeg blir sykere av å være hjemme å syntes synd på meg selv. Når kjæresten inviterer meg med på kino klarer jeg ikke å si nei. Jeg gleder meg til å endelig komme meg ut av døren, herregud så godt det skal bli. Så nå skal jeg ut å nyte en bedre middag med kjæresten før vi drar på kino, det blir koselig. Jeg kan faktisk ikke huske sist vi gjorde noe sånt. Jeg tror kanskje vi har blitt et gammelt ektepar. Allerede? Haha jaja, det er aldri for sent å snu på det. 

7 kommentarer

7 thoughts on “I dag er jeg lykkelig

  1. Så deilig å høre at du føler deg bedre! <3
    Må dere ha en nydelig kveld, kos dere MASSE!!! Og fortsatt god bedring til deg, søte! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *