Stille før stormen

Categories Mat

Jeg burde vel egentlig gjøre alt annet enn å sitte her å blogge. I dag skal jeg i to bursdager, i tillegg til at jeg skal rekke å kjøpe gaver, trene og ordne meg. Her i huset er det virkelig stille før stormen. Selv om jeg egentlig burde stresse som en gal nå valgte jeg heller å spise en skikkelig god frokost ( ja, klokken er over 2 haha) mens jeg så på noen episoder av Pretty little liars. Jeg føler nesten det er en litt frustrerende serie for man får jo faktisk aldri svar på noe som helst. Men det er vel sånn det skal være for å skape spenning, er det ikke? Jeg kjenner at det eneste som frister i dag er å ligge på sofaen å se på serie. Trening er det siste som frister men jeg må vel komme meg avgårde. Jeg håper alle får en super dag ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “Stille før stormen

  1. Håper du får en kjempe fin dag og kos deg masse i bursdagene 🙂
    Synes forresten du fortjente en slik “morgenstund” alle trenger å slappe av litt og kose seg før livets stress og mas tar en igjen! 🙂

  2. Haha, jeg er helt lik deg på det området, stresser for lite når jeg faktisk bør stresse litt, haha! Du får kose deg i bursdag da, selv om det ikke frister 😀
    Pretty little liars er ekstremt frustrerende ja, det må jeg virkelig si meg enig i..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *