Den beste dagen i uka

Categories Ikke kategorisert

Det beste jeg vet med søndager er at det er en dag der man kan kose seg skikkelig. Jeg syntes det er så mye bedre med søndagskos enn lørdagskos. Sies det ikke at man skal spare det beste til slutt ? Jeg angrer nesten alltid på at jeg har spist godteri på lørdag, for det frister ALLTID så mye mer på søndager haha. Som dere sikkert skjønner har jeg spart godteridagen til idag, og den skal brukes på kino. Vi skal se The Revenant. Den skal tydeligvis være kjempe bra. Jeg har ikke hørt om den før jeg ble spurt om å være med, haha. Har ingen anelse om hva den handler om engang. MEN jeg krysser fingrene for at den er bra. Noen som har sett den ?

9 kommentarer

9 thoughts on “Den beste dagen i uka

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *