Saturday wanties

Categories Innkjøp

//annonselenker


NIKE HER//  NIKE HER//  ADIDAS HER// 


TRIANGL HER//    BADEDRAKT HER//     BIKINI HER//


MOBILDEKSEL HER//  JOGGEDRESS HER// GENSER HER//

Jeg har alltid vært typen som har vært super skeptisk til både Ebay og Ioffer. For noen uker siden prøvde jeg å shoppe litt fra Ebay å ble fornøyd med alt jeg fikk hjem i posten. Denne gangen skal jeg prøve Ioffer da jeg fant utrolig mye kult. Her har dere noen av godbitene som er på vei hjem i posten til meg ♥

9 kommentarer

9 thoughts on “Saturday wanties

  1. hei lurte på om du kunne hjelpe meg med en skole oppgave
    svare på et spørsmål:
    om du kjenner til hvilke rettighetene du har som arbeidstakere???
    takk hvis du tar tid til å svare
    jeg må levere det før mandag:) 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *