No filter

Categories Skjønnet

Redigeringsprogrammet jeg bruker funket ikke for at det er for mange som bruker det samtidig, really? No filter i dag med andre ord.

Sorry om det er skrivefeil i dette innlegget, men jeg har fått meg så lange negler at jeg virkelig sliter med å skrive haha. Selv om lange negler er noe av de fineste jeg ser så er korte negler så mye mer praktiskt. Jeg kjenner nesten at jeg blir litt irritert av dette for jeg må faktisk fjerne nesten alt jeg skriver å begynne på nytt. Om du bor i Trondheim burde du utnytte deg av sjansen om du ønsker deg fine og BILLIGE negler. Beautystop setter nå på negler til 350kr, shit så billg. Gå inn på siden for timebestilling ♥

 

11 kommentarer

11 thoughts on “No filter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *