Ingen lykkefølelse

Categories Ikke kategorisert

Jeg kjente ikke akkurat lykkefølelsen når jeg våknet opp hjemme i egen seng. Det blåste, regnet og var masse is ute. Det var en stor kontrast fra å våkne opp til sol og varme. Heldigvis er det kun en uke til jeg skal på påsketur, og etter det er det bare 9 dager til vi drar til New York. Så jeg skal kanskje ikke klage. Hverdagen er bare ikke noe for meg, og jeg syntes den virker litt meningløs. Man gjør alltid de samme tingene, og det er kjedelig. Jeg er i alle fall sikker på at framtiden min ikke skal være en A4 hverdag, nei takk. 

Den var noe positvit med å komme hjem, og det var det å kunne dra på trening. Jeg trente litt i Thailand også, men hotellene hadde utrolig få apparater så det var ikke så enkelt å få til en skikkelig økt. Men så lenge man er kreativ får man alltid til noe, så da var det ingen unnskyldning for å ikke trene. Det var uansett godt å komme hjem til et senter som har alt jeg trenger. Nå ligger jeg helt utslitt på sofaen etter en lang reise og en hard treningsøkt. Jeg har heldigvis verdens beste kjæreste som lager taco til oss mens jeg får slappe av. Virkelig konemateriale jeg har fått meg, haha

1 kommentar

1 thought on “Ingen lykkefølelse

  1. Så fin farge du har fått, å jeg skjønner deg at det ikke var en lykkefølelse å stå opp idag! Her har det vært 26 grader i solveggen, å sol fra skyfri himmel så det har virkelig vært fantastisk å være ute! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *