Jeg må skjerpe meg

Categories Ikke kategorisert

Hei alle sammen ♥ Nå er jeg på tur ut døren, for i kveld skal jeg på byen igjen. Nei, jeg er ingen partyjente, tvert imot. Egentlig er jeg skikkelig lei av å drikke etter påsken, og hadde det ikke vært for at en venninne av meg skal reise til Afrika å være der en stund hadde jeg aldri blitt med. Jeg vet ikke hvorfor jeg har blitt så kjedelig, men å dra ut på fylla virker så meningsløst haha. Du gjør ting du angrer på dagen etter, i tilegg til at du bruker unødvendig mye penger. Men jeg har det alltid gøy med jentene, så det skal nok bli en morsom kveld. Jeg må nok bare ta meg i nakken og skjerpe meg, for det er enda mange år til jeg fyller 70 år. Jeg er bare 21 år, og er allerde lei av å feste. ER DET LOV? haha. 


 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Jeg må skjerpe meg

  1. I feel you! Haha. Grunnen til at jeg så og si aldri er ute er fordi jeg rett og slett blir så dårlig at det ikke er verdt det… Stort sett! Uff. Også er jeg bare utrolig glad i innekvelder med feks pizza og film/serie 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *