The Butcher’s Daughter

Categories Reise


19 Kenmare St, New York, NY 10012, USA

23.40 PM. Dette har virkelig vært en utrolig lang og ikke minst slitsom dag. Men det har så absolutt vært verdt det. Jeg tror vi har vært en time til sammen på hotellrommet i hele dag haha. Men er ting er sikkert, vi har fått gjort utrolig mye. Jeg har tatt såå mange bilder og har så utrolig mye å vise dere, jeg gleder meg ♥ I dag valgte vi å spise lunsj på The Butcher’s daughter, som var helt grei. Jeg skal være så ærlig å si at jeg hadde trodd det kom til å være mye bedre da jeg kun har hørt positivt om dette stedet. Lokalet er veldig lite og intimt, så du må være forberedt på å nesten sitte på fanget til en ukjent. Men det er jo en enkel måte å bli kjent med nye mennesker på, så det er jo bare positivt. Servicen var helt ok, kunne vært myye bedre. Men maten var veldig god, så det er stor pluss i boka. 

Jeg syntes også det var utrolig spennende at det kun var veggie mat på menyen, for det har jeg aldri smakt før. Kjedelige meg bestilte meg to brødskiver med Avokado på. Men Gabriel bestilte en sandwich med “kylling”, som var kjempe god. Jeg tror nok jeg må tilbake for å prøve å spise virkelig veggismat,  da det egentlig var grunnen for at jeg ville spise der haha. Kanskje jeg liker stedet bedre også da? 

2 kommentarer

2 thoughts on “The Butcher’s Daughter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *