Dette kan ikke beskrives

Categories Reise

Walking across the Brooklyn Bridge

22.45 PM. I kveld har jeg virkelig fått oppleve New York sin beste side. Av alt vi har gjort og opplevd på denne turen var virkelig det å gå over Brooklyn bridge noe helt spesielt. Bildene jeg tok er ikke i nærheten av hvordan det virkelig ser ut. Dere kan ikke tro hvor vakkert det er, det er virkelig noe man må oppleve selv. Jeg ble nesten litt emosjonell av å gå over broen, for det var så utrolig mange inntrykk som kom på engang. En ting er sikkert, denne verden har så utrolig mye fint å by på. Jeg er så lykkelig for at jeg får oppleve ting som dette. 

Om en liten time skal vi på Kino. Jeg hadde veldig lyst å oppleve hvordan det er å dra på kino her i USA, derfor bestemte vi oss for å gjøre det. Kinoen begynner ikke før 12.45, så det blir en lang kveld med lite søvn på oss. Men vi begge er enige om at vi kan sove når vi kommer hjem og at vi må nyte tiden vi har her. Ha en fin dag alle sammen ♥

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Dette kan ikke beskrives

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *