Hva med å flytte?

Categories Ikke kategorisert

Jeg må bare starte med å beklage så masse for at jeg ikke har blogget noe i det siste, men jeg har rett og slett ikke tatt meg tid. Det har vært så mye som har skjedd den siste så bloggen måtte bli nedprioritert. Jeg våknet opp på mandagen å måtte bestille meg fly til Oslo med engang, noen timer senere var jeg i Oslo. Jeg har hatt noen fantastiske dager i Oslo sammen med en utrolig flott gjeng.

Jeg kjenner bare mer og mer hvor lyst jeg har til å flytte hjem igjen. Trondheim begynner kanskje å bli litt kjedelig? å kaldt og vått haha. Jeg begynner å få skikkelig hjemmelengsel, og kjente meg nesten litt deprimert når jeg måtte dra tilbake til Trondheim. Kanskje jeg skal flytte? hehe neida, joda. 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Hva med å flytte?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *