One day in Riga

Categories Reise

Jeg har dessverre ikke så veldig mye å fortelle dere da vi ikke har fått oppleve så mye i dag. Vi har ikke gjort så mye annet enn å lete oss i hjel , pakke ut, være sliten og spise haha. Men i morgen skal vi shoppe, ta en drink i skybaren og sjekke ut gamlebyen så det gleder jeg meg til. Jeg håper jeg får se litt flere sider av Riga, sånn at jeg kanskje vil få et bedre inntrykk av byen. Nå har vi som sagt ikke fått sett så mye enda, så kanskje jeg ikke skal være så dømmende. For alt jeg vet kan det være at jeg har et helt annet syn på byen i morgen. Latviske minner meg forresten mye om nordmenn, begge er like overlegne og sure haha. 

Nå skal vi ut å spise middag, så skal jeg en tur på trening før jeg sier goodnight. Jeg gleder meg til morgendagen, for den tror jeg blir bra! Ha en fin kveld alle sammen ♥
 

5 kommentarer

5 thoughts on “One day in Riga

  1. Gleder meg til å se og høre hvordan du har det i Riga. skal dit selv snart så er så spent på hvordan det er der 🙂 del gjerne tips på hva som er å oppleve og se osv.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *