Bare en gang til

Categories Personlig
Er det en sang som minner meg om livet som 15 år gammel, så er det denne. Jeg fikk tilsendt denne av eksen min, jeg tror det var hans måte å få meg tilbake på, romantisk eller hva? haha. Han hadde akkurat vært utro mot meg, og jeg var helt knust. Han hadde sagt at han elsket meg, og vi hadde sagt at vi skulle være sammen for alltid. Hva skjedde?
 
Nå kan jeg ikke skjønne hvordan jeg kunne tro at jeg skulle være sammen med en gutt for alltid, som jeg møtte når jeg var 15 år gammel. Livet hadde akkurat startet, vi hadde så mye å lære enda. Jeg var ikke klar for å ha en jeg skulle være sammen med for alltid, og det var vel tydelig at han heller ikke var. Han var heller ikke den eneste kjæresten jeg hadde hatt, for det hadde vært en del før han også. Nå som jeg er 21 år kan jeg ikke skjønne hva jeg stresset sånn med. Hvorfor ville en jente på 15 år finne en hun skulle være sammen med for alltid? Livet hadde akkurat startet. 
 
Skulle jeg gitt et tips til 15 år gamle Sofie, så ville jeg bedt henne å bruke mer tid på venninner og mindre tid på gutter. Jeg ville tatt alle mulighetene jeg kom over og jeg ville brukt flere år på å bare være et barn. Jeg savner å være et barn, for herregud så mye moro du kan finne på. Det var også så deilig å ikke ha noen bekymringer, alt var bare så.. greit. Min største bekymring var en venninne krangel, eller hvordan topp jeg skulle ha på meg på festen jeg skulle på. Nå er bekymringene veldig annerledes, selv om jeg også liker livet som “voksen”. Men er det en ting jeg virkelig skulle ønske jeg kunne få tilbake, så er det ungdomstiden min. Bare en gang til.. det hadde vært perfekt!
3 kommentarer

3 thoughts on “Bare en gang til

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *