Ikke etter planen

Categories Ikke kategorisert

I går dro jeg til en venninne i joggebukse og hettegenser og var klar for en kveld på sofaen. Jeg hadde blitt spurt om å være med ut noen timer før, men alkohol var virkelig det siste som fristet etter en lang sommer med alt for mye drikke. Jeg som absolutt ikke hadde lyst til å dra ut på byen hadde plutselig byttet til jumpsuit og var på vei til vors. Som dere skjønner er jeg ikke vond og be, og det skal ikke så mye til før jeg endrer mening haha. 

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra trening og er klar for å spise masse kinamat. Så skal jeg slappe av litt før jeg skal finne ut hva jeg skal ha på meg i kveld. Ja, jeg skal ut i dag ogsåå, ååh som jeg gleder meg. 

8 kommentarer

8 thoughts on “Ikke etter planen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *