Bader du i Farris?

Categories Ikke kategorisert

Onsdag, allerede? Hvor blir tiden av egentlig? Jeg føler ikke det er lenge siden sommeren har begynt, men når jeg ser på datoen viser den noe helt annet. Det er snart høst. Jeg vet ikke med resten av Norge, men i Trondheim har det blitt utrolig kaldt allerede. Selv om høsten er en utrolig fin tid, er jeg ikke klar for høst helt enda. Jeg vil enda kunne sitte ute til langt på natt, grille, sole meg og dra på stranden. Jeg må vel innse at sommeren snart går mot slutten, i alle fall nå som jeg har tatt på meg en skikkelig varm og tykk genser haha. 

I går spurte jeg Zelia om hun ville være med på Farris bad i nærmeste framtid for å ha en skikkelig avslappende jentehelg. Zelia har aldri hørt om Farris Bad før, og spurte om det var et sted man badet i Farris. Jeg var helt sikker på at jeg skulle besvime et sekund haha. Vi får unnskylde henne med at hun er trønder, 

6 kommentarer

6 thoughts on “Bader du i Farris?

  1. Jeg trodde også at det betydde å bade i farris? Haha:D Må tilføye at jeg er ifra Toten, og har aldri hørt om å “bade i farris”, 😀
    Ha en fin dag<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *