Birthday

Categories Ikke kategorisert

I dag har min kjære venninne Zelia bursdag. Hvem hadde trodd at denne jenta er 27 år gammel? Jeg håper jeg er like ungdommelig når jeg er 27 år, har to barn og er gift. Jeg kommer nok aldri til å ha barn eller å være gift når jeg er 27, vi kan vel heller si 30-40 år haha. Ungdommelig skal jeg likevel være, det er jeg helt sikker på.

Nå ligger jeg stappmett på sofaen mens Zelia skyper med ei venninne som bor i Los Angeles. Jeg kjenner nå hvor utrolig mye jeg gleder meg til å bo der selv. Jeg gleder meg til å være et sted der det alltid skjer noe, er masse mennesker og AMERIKANERE. Jeg elsker Amerikanere, de er så utrolig hyggelige, blide og imøtekomende.

8 kommentarer

8 thoughts on “Birthday

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *