25 oktober reiser vi til..

Categories Reise

Som jeg fortalte dere for noen dager siden har jeg og Julie bestemt oss for å reise på tur sammen. Først var planen å dra til Stockholm og København, men istedenfor valgte vi å reise over dammen. VI SKAL TIL LOS ANGELES. Billettene til Los Angeles koster nesten det samme som det koster å reise til nabolandene, så hvorfor ikke? Jeg kan ikke vente med å utforske byen jeg snart skal bo i. Vi skal være i Los Angeles i 10 dager, så vi tenker oss en liten tur til Las Vegas mens vi først er der. Jeg vil veldig gjerne ha tips til ting å gjøre, hvor man burde bo og hva man burde se. 

Vi vil også ha tips til nattklubber, helst steder der jeg kan finne Justin Bieber og Zac Efron 😉 Jeg kommer nok til å bruke mer tid på å finne Justin enn å utforske byen. Jeg har store planer om å gifte med meg Justin, han bare vet det ikke selv. 

6 kommentarer

6 thoughts on “25 oktober reiser vi til..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *