Dress up

Categories Outfit

I går var jeg i bursdagen til Zelia. Etter 2-3 timer med søvn natten før kan dere tro jeg ble fin i formen ganske fort. Jeg skal være så ærlig å si at jeg har sovet på sofaen helt til nå da jeg har vært utrolig dårlig i hele dag. Jeg pleier aldri å bli fyllesyk og jeg kan faktisk ikke huske sist jeg var det, det er i alle fall godt over 1 år siden. Jeg har helt glemt hvor forferdelig det faktisk er og hadde jeg blitt dårlig hver gang jeg drakk ville jeg aldri drukket igjen. Jeg skjønner meg virkelig ikke på dere som blir dårlig hver eneste gang men likevel drikker, all creds til dere. 

Jeg hadde uansett en kjempe morsom kveld, så det var vel verdt det. Nå skal jeg sove litt mer, så snakkes vi etterpå ♥

9 kommentarer

9 thoughts on “Dress up

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *