3 mål – Jeg prøver igjen

Categories Ikke kategorisert

I går bladde jeg gjennom gamle blogginnlegg, noe som var utrolig morsomt. Det er rart å se hvor mye som har forandret seg på bare et år. Jeg hadde skrevet et innlegg der jeg hadde satt meg tre mål jeg skulle ha gjennomfør innen et år, og vet dere hva? jeg har ikke gjennomført et eneste av de målene. Jeg har ikke lyst til å gjennomføre de heller haha. 

Målene jeg hadde satt meg var å kjøpe leilighet, flytte til Oslo og kjøpe meg en pomeranian. Det siste jeg vil akkurat nå er å eie min egen leilighet, for jeg vil ikke ha et så stort ansvar. Nå skal jeg snart til Los Angeles i tillegg til at jeg skal reise masse, da kan heller leiligheten vente noen år til. Flytte til Oslo har jeg enda lyst til, og det SKAL jeg gjøre med engang muligheten er der. Kanskje om et år? hehe. Jeg kan ikke skjønne hvordan et mål kunne være å kjøpe meg enda en hund?? hva i alle dager skal jeg med det? haha. 

Jeg bestemte meg for å sette meg tre nye mål som jeg skal ha gjennomført innen et år. Det skal bli utrolig spennende å se hvor jeg er om et år, jeg gleder meg. 

1. Få noe ut av studiene i Los Angeles. 
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dere akkurat dette punktet uten at det skal høres helt sykt kleint ut. Jeg har bestemt meg for at jeg skal oppleve noe utrolig kult når jeg er i Los Angeles, om det er å få til noe innen make-up eller å møte masse kjendiser er egentlig det samme. Noe KULT skal uansett skje. 

2. Flytte til Oslo 
Neste sommer, da SKAL jeg bo i Oslo. Det eneste som kan hindre meg er om jeg velger å bli igjen i Los Angeles. Kommer jeg hjem til Norge igjen, flytter jeg fra Tønsberg med engang jeg får muligheten. 

3. En bedre blogg
Om et år skal lesertallet være høyere, bildene skal være bedre og jeg skal ha en mer interessant blogg. Bare å jobbe på 😉

3 kommentarer

3 thoughts on “3 mål – Jeg prøver igjen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *