Skal du gå med den offentlig?

Categories Outfit

  
Genser er fra Nelly, men tror den er utsolgt. 


Klokken er 13.00 å jeg er allerede ferdig med alle dagens gjøremål. Hva skal jeg finne på da? Kanskje ta toget tilbake til Oslo? hehe neida joda. Jeg kom hjem for litt over 10 timer siden å savner Oslo allerede, hvordan skal dette gå? Jeg krysser fingrene for at tiden går fort, så er det snart min tur til å bo i hovedstaden ♥ Jeg fikk pakken fra Nelly i dag, og jeg gleder meg til å vise dere hva jeg har bestilt. Justin Bieber genseren er en av tingene jeg fikk i posten i dag, jeg ELSKER den. Jeg tror jeg er alene om det da alle jeg har vist genseren til har kalt den stygg. ” Skal du gå med den offentlig?” spurte min kjære lillesøster meg om haha. JA, jeg skal gå med den offentlig. Jeg syntes den er drit kul, så alle andre får mene hva de vil 😉

9 kommentarer

9 thoughts on “Skal du gå med den offentlig?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *