Hvor skal vi reise nå?

Categories Reise

På litt over en uke har vi vært i Trondheim, Oslo og nååå….. skal vi tilbake til Trondheim <3 Jeg visste at det ikke kom til å gå langt tid fra jeg flyttet til jeg kom til å lengte tilbake, så togbillett ble bestilt i går. Jeg og Celine reiser derfor med toget fra Tønsberg i morgen klokken 1. Uten helt å tenke meg om begynte jeg å pakke shortser, de ble lagt tilbake for å si det sånn. Jeg skjønte for at shortsene ikke er noe å ta med til Trondheim, da sommerværet garantert ikke følger med dit. Uten å se på værmeldingen gjetter jeg at det er maks 14 varmegrader der, noe som tilsier at jeg IKKE kan gå med shorts. 

Nå skal jeg se litt serie før jeg skal legge meg. Vi har en laaaang dag imorgen. Kjenner virkelig jeg GLEDER meg til 8 timer på tog, alt for å spare penger haha! 

8 kommentarer

8 thoughts on “Hvor skal vi reise nå?

  1. Hei. Vil du være med i hallen på tirsdag å spille håndballkamp? Laget mitt mangler spillere p.g.a. Sykdom og skader. Vi trenger DEG på banen på tirsdag!! Du ser fysisk sterk ut i ben og armer!!! Vi trenger en som kan skyte hardt og score myyyyye mål😊😊😀😀 du trenger håndballdrakt, håndballbag, knebeskyttere( veldig viktig i håndball) du får ikke spille uten knebeskyttere!! Og en håndball. Møt opp med godt humør og spilleglede😀😀😊😊 du skal spille på strek. Det er du som skal score målene😀 hilsen en Håndballgutt fra Bærum som spiller håndball på Stabæk.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *