Bittelitt kjærlighetssorg

Categories Ikke kategorisert

I dag våknet jeg opp å følte nesten litt kjærlighetssorg. Du vet den følelsen når alt du vil er å være med en person, men det virker helt umulig. Når du får lyst å ta opp telefonen å ringe for å si at du savner han, noe som ABSOLUTT ER UMULIG HAHA. Jeg vet ikke hva det er for noe men dette skjedde også i 2012? etter at jeg var på konsert med Justin. Jeg våkner opp dagen etter å innser hvor jævlig vanskelig det er å noen gang få møtt han. Jeg er ikke så blodfan av han heller, jeg syntes bare han er en kul type. I tillegg er han alt jeg ikke ser etter, noe som gjør meg enda mer interessert. Gir det mening? haha

Uansett hvor deilig Justin måtte være må jeg si at jeg er litt skuffet over konserten i går. Det skal sies at han lagde litt av et show og det var absolutt verdt hver eneste krone, MEN hvor ble engasjementet av ? Konserten var også sykt upersonlig. Hva med å si noe så enkelt som ” Hello Norway?” og snakke litt utenom alle replikkene han har øvd inn på forhånd. Det er vel helt åpenbart at gutten er sliten, noe som er helt greit og ikke minst forståelig. Jeg syntes uansett han burde ta seg en pause fra alt og alle før han velger å reise på Tour, sånn at han kan være der 100 % og ikke bare 50-60%. Han har nok det livet de fleste drømmer om, men det er nok ikke bare bare å være så kjent som han er. 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Bittelitt kjærlighetssorg

  1. Var sånn jeg var når jeg var der i 2011 eller 2012, husker ikke helt når x)
    Eller jeg var mer ekstrem da. Jeg satt igjen nesten alene, gråtende. Og ville ikke gå derfra uten å hilse på Justin, haha…
    Han er dyktig da, men hørte han brukte mye playback. Det er kjipt, og om han ikke “var der” 100 % er jo det og kjedelig :-/

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *