At the airport

Categories Reise

Da skal jeg ut å reise igjen. Jeg kom akkurat fra Trondheim, så Oslo og nå sitter jeg å venter på flyet til Tromsø. For dere som ikke har fulgt bloggen min over lang tid, så er jeg halvt nordlending. Jeg skal derfor hjem å besøke mamma <3 noe som blir kjempe koselig. Det er utrolig lenge siden jeg har sett både venner og familie, såå dette gleder jeg meg til. Jeg vet ikke hvorfor jeg misliker Nord-Norge så sterkt, men dette har i alle fall gjort til at jeg aldri vil dra hjem haha. Utrolig nok var det mitt forslag å komme til Tromsø denne gangen, så mamma slapp å tvinge meg som hun vanligvis må gjøre. Jeg kjenner jeg ser fram til en uke med trening, avslapping, god mat, familie og venner. 

Vi snakkes i Tromsø <3 

11 kommentarer

11 thoughts on “At the airport

  1. Fint i Tromsø! Kos deg! Lurer på en ting; har du et eller flere kallenavn? 😛 Mitt er Cec og Ceccy:P

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *