Sannheten er…

Categories Mat

” Jeg misunner deg som klarer å spise så sunt ” Hm ja, jeg spiser mye sunt. Jeg er veldig flink på å velge de sunne alternativene, jeg lager ofte maten min selv istedenfor å bestille take away og jeg er rett og slett bare flink på å spise sunt. Det skal likevel sies at jeg er utrolig god på å spise usunt også. Jeg føler mange har et bilde av meg som kanskje ikke stemmer så bra. Jeg er hun som trener masse og bare spiser super sunn mat, FEIL. Sannheten er at om jeg hadde spist så sunt som mange tror hadde jeg hatt six-pack for lenge siden. Jeg er veldig aktiv av meg og trener masse, men likevel alt for glad i god mat og godteri <3 <3 

Jeg er en livsnyter, ikke bare når det kommer til å oppleve nye ting men også når det kommer til mat. Jeg unner meg alltid noe godt og tenker egentlig ikke noe særlig over det. Jeg trives mye bedre nå enn hva jeg gjorde da jeg bare spiste sunt og aldri unnet meg noe. Den perioden jeg gråt for jeg hadde så lyst på godteri og så ikke vennene mine på flere måneder for at jeg ikke klarte å møte opp edru med matpakken min. DET er IKKE noe for meg. Sannheten er at kanelbolle og kakao har vært min kveldsmat i over en uke nå, hehe ups. Sannheten er også at jeg nå skal ta meg enda en kanelbolle før jeg legger meg 😉

4 kommentarer

4 thoughts on “Sannheten er…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *