Hva med en liten pause?

Categories Ikke kategorisert

Vintorsdag i Tromsø skuffet. Det kan være jeg som begynner å bli lei av å drikke også, hvem vet. I kveld skal jeg bare slappe av med god mat og masse godteri <3 <3 Jeg skal virkelig slappe av å gjøre meg klar for en ny dag på byen i morgen hehe. Når man først er i Tromsø er det viktig å være litt sosial, noe som innebærer alkohol. Jeg holdt på å skrive at jeg skulle ta meg en pause fra alkohol etter lørdagen, men så kom jeg på at det er bursdag neste helg også drar jeg til LA. En ting er sikkert, vi reiser ikke til andre siden av jordkloden for å legge oss tidlig hver eneste kveld. Jeg har også hørt at utelivet i Los Angeles er helt sykt, derfor må det testes ut 😉

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *