Stress, stress, stress

Categories Reise

Herregøøød for en stressende dag.. Eller jeg valgte vel selv å ha en stressende dag da jeg ikke sto opp før klokken 1, hehe. Unnskyldingen min er at jeg var våken alt for lenge i natt for å forberede alt som skal forberedes til Los Angeles. Om 5,5 timer starter min og Julie sin 24 timers lange reise til Los Angeles. Det har enda ikke gått opp for meg at jeg skal reise, men sånn er det hver eneste gang. Jeg skjønte ikke at jeg var i New York før den gule taxien kom å hentet oss på flyplassen og jeg kunne se skyskraperne. Jeg krysser fingrene for at 24 timer med venting vil være verdt det når vi endelig kommer fram. Det er sykt å tenke på at jeg bor i Los Angeles om bare noen måneder, WÆÆ!  Nåå skal jeg spise litt før jeg skal fortsette å pakke, vi snakkes <3

3 kommentarer

3 thoughts on “Stress, stress, stress

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *